Carregant Esdeveniments

« Tots els Esdeveniments

  • Aquest esdeveniment ja ha passat.

Gestió financera: Eines pràctiques per millorar la gestió financera d’empreses i entitats d’ESS

16 abril, 2020 @ 10:00 - 12:00

📆DIA: 16 d’abril
🕖HORA: de 10 a 12  hores
MODALITAT: Formació virtual
OBSERVACIONS: L’activitat, a càrrec de l’equip tècnic de  Facto Cooperativa, SCCL, s’impartirà a través de la plataforma Zoom (Nota: no cal obrir un compte en aquesta plataforma; prèviament es farà arribar un enllaç per correu electròic a les persones participants). Material necessari: ordinador amb connexió a Internet, càmera i altaveus. Activitat gratuïta amb inscripció prèvia fins arribar a 15 participants. La resta entraran en llista d’espera i es depenent del nombre d’inscrites es valorarà l’opció d’oferir una nova formació.
DESTINATARIS: La formació s’adreça a persones emprenedores que s’encarreguin de la gestió econòmica d’iniciatives d’Economia Social i Solidària en qualsevol format jurídic (cooperatives, associacions, fundacions, etc.) en procés de constitució o de recent creació o que no han aprofundit en la planificació econòmica de la seva entitat.
CONTINGUTS: En aquesta activitat aprofundirem en l’anàlisi i gestió econòmica de les entitats d’ESS, abordant reptes específics tal com anàlisi de balanços mitjançant ràtios, elecció de projectes mitjançant element com el VAN i el TIR i l’avaluació dels costos i els preus dels serveis.  
● Elements a tenir en compte del meu sector d’activitat
● Anàlisi de balanços
● Interpretació dels estats comptables
● Càlcul de ràtios financeres
● Quines decisions prenem segons resultats
● 
Càlcul dels diferents elements d’anàlisi de rendibilitat econòmica
● Anàlisi i valoració de resultats obtinguts


IMPRESCINDIBLE iNSCRIPCIÓ A TRAVÉS D’AQUEST FORMULARI 👇🏻

 


    Formulari d'inscripció:

    Génere:HomeDona

    Mostra els detalls

    Data:
    16 abril, 2020
    Hora:
    10:00 - 12:00

    Subscriu-te al nostre butlletí

    Rebràs les últimes novetats de Coopsetània

    Avís legal

    T'has subscrit correctament!