DESTINATARIS: Empreses i cooperatives que desitgin millorar aspectes relacionats amb la gestió comercial i el marqueting de la seva organització.
OBJECTIUS:
|
CONTINGUTS:
FORMACIÓ A CÀRREC DE:
JORDI SOLER I MARTÍ (Creable)
Va ser un dels pioners de fa 12 anys en l’estat en l’estudi i la promoció de les indústries creatives en el marc de la Fundació Interarts. En aquest context, va crear el primer centre d’assessorament a emprenedors creatius. Des de llavors ha assessorat més de 300 projectes i empreses del sector creatiu i social.
Té experiència formativa en emprenedoria i gestió d’empreses creatives programes de suport a emprenedors creatius de Barcelona Activa (Programes “Creamedia”, 6 edicions, i “Fet a mà!”, 14 edicions), La SPEGC del Cabildo de Gran Canària (Programa d’ emprenedoria Artesanal), El Parc de Recerca de la UAB (Programa de transferència de coneixement Generació d’Idees) i en diversos màsters de la UIC, IDEC-UPF, la Salle Bonanova i la UdG.
Així mateix els seus coneixements també beuen de la pràctica a l’haver exercit com a gerent i productor executiu en grans empreses del sector audiovisual (Gestmusic, Cromosoma, Clack Produccions) i seremprenedor de dues empreses en el sector creatiu.
Aquests coneixements li han valgut per ajudar institucions públiques concebent estratègies de promoció i desenvolupament del sector (plans estratègics, estudis aplicats, centres d’empreses i altres accions de foment).
METODOLOGÍA:
Es proposa una metodologia formativa essencialment participativa ide coaprenentatge; apostempelconeixementmutu, facilitantespaisi dinàmiques per compartir experiències i pràctiques. |
A partir d’unainformacióbàsica i elements de reflexió sobre aspectesclaudelstemes tractats, es pretén provocar la reflexió compartida a partir dela pràcticadelsassistents, buscant un espaid’aprenentatgeeminentmentpràctic.