Carregant Esdeveniments

« Tots els Esdeveniments

  • Aquest esdeveniment ja ha passat.

Càpsula Formativa: “Dimensió comercial i màrqueting”

4 juliol, 2018 @ 10:00 - 12:00

Gratuït

DESTINATARIS: Empreses i cooperatives que desitgin millorar aspectes relacionats amb la gestió comercial i el marqueting de la seva organització.

OBJECTIUS: 

  •  Detectar la proposta de valor afegit de la vostra organització.
  • Establir una estratègia de màrqueting per la vostra organització.

CONTINGUTS:

  • Anàlisi dels projectes actuals amb la Matriu de BGC
  • Canvas del model de negoci
  • Proposta de Valor
  • Posicionament
  • Treball d’algun aspecte en concret del màrqueting mix.

FORMACIÓ A CÀRREC DE:

JORDI SOLER I MARTÍ (Creable)

  • Consultor d’estratègia i emprenedor.
  • Expert en empreses i organitzacions culturals, creatives i socials.
  • Llicenciat en Administració i Direcció d’Empreses i MBA per ESADE (URL)
  • Postgrau en Cooperació Cultural Internacional (UdG)
  • Màster en Història i Estètica del Cinema (UdV)

Va ser un dels pioners de fa 12 anys en l’estat en l’estudi i la promoció de les indústries creatives en el marc de la Fundació Interarts. En aquest context, va crear el primer centre d’assessorament a emprenedors creatius. Des de llavors ha assessorat més de 300 projectes i empreses del sector creatiu i social. 

Té experiència formativa en emprenedoria i gestió d’empreses creatives programes de suport a emprenedors creatius de Barcelona Activa (Programes “Creamedia”, 6 edicions, i “Fet a mà!”, 14 edicions), La SPEGC del Cabildo de Gran Canària (Programa d’ emprenedoria Artesanal), El Parc de Recerca de la UAB (Programa de transferència de coneixement Generació d’Idees) i en diversos màsters de la UIC, IDEC-UPF, la Salle Bonanova i la UdG.

Així mateix els seus coneixements també beuen de la pràctica a l’haver exercit com a gerent i productor executiu en grans empreses del sector audiovisual (Gestmusic, Cromosoma, Clack Produccions) i seremprenedor de dues empreses en el sector creatiu.

Aquests coneixements li han valgut per ajudar institucions públiques concebent estratègies de promoció i desenvolupament del sector (plans estratègics, estudis aplicats, centres d’empreses i altres accions de foment).

METODOLOGÍA:

Es proposa una metodologia formativa essencialment participativa ide coaprenentatge; apostempelconeixementmutu, facilitantespaisi dinàmiques per compartir experiències i pràctiques.

A partir d’unainformacióbàsica i elements de reflexió sobre aspectesclaudelstemes tractats, es pretén provocar la reflexió compartida a partir dela pràcticadelsassistents, buscant un espaid’aprenentatgeeminentmentpràctic.


    Formulari d'inscripció:

    Génere:HomeDona

    Mostra els detalls

    Data:
    4 juliol, 2018
    Hora:
    10:00 - 12:00
    Cost:
    Gratuït

    Organitzador

    Coopsetània

    Recinte

    Seu de Coopsetània a Vilafranca (c. de Sant Raimon de Penyafort, 8)