Carregant Esdeveniments

« Tots els Esdeveniments

Formació: “Com funciona l’economia que transforma? Introducció a l’ESS i al model cooperatiu”

19 març @ 15:00 - 16:30

La primera sessió del cicle ‘Creem cooperatives, creem alternatives’ porta per títol ‘Com funciona l’economia que transforma? Introducció a l’ESS i al model cooperatiu’ i anirà a càrrec de Facto Cooperativa. El contingut de la mateixa se centrarà a parlar d’economies transformadores i emprenedoria social i col·lectiva, a la vegada que s’exploraran els principis i valors que sustenten aquest model econòmic i s’analitzaran casos reals.

Contingut de la sessió:
– Què entenem per economia i com impacta en la societat, analitzant diferents perspectives i models econòmics.
– Les diferències de l’Economia Social i Solidària (ESS) amb el model capitalista i les implicacions de cada model.
– Els principis, valors i experiències que defineixen l’ESS i com contribueixen a una economia més justa i sostenible.
– Com funciona la fórmula cooperativa, els seus avantatges i per què és una eina clau per a la transformació econòmica i social.

🗓️ 19 de març
🕜 de 15 a 16.30 h.
📌 espai virtual

➡️ Inscripció aquí

Sobre l’itinerari formatiu:
Coopsetània organitza l’itinerari formatiu gratuït ‘Creem cooperatives, creem alternatives’ a través del qual s’aborden diversos aspectes que cal conèixer en relació amb el procés de creació i funcionament d’una cooperativa, des de la idea inicial fins a la seva entrada en funcionament i gestió del dia a dia. El cicle s’organitza en set sessions teòricopràctiques. És recomanable seguir-les totes, encara que hi ha també l’opció d’inscriure’s puntualment a la sessió que més interessi.


Mostra els detalls

Data:
19 març
Hora:
15:00 - 16:30
Categoria d'Esdeveniment:

Recinte

Espai virtual

Subscriu-te al nostre butlletí

Rebràs les últimes novetats de Coopsetània

Avís legal

T'has subscrit correctament!