La comunicació és un dels aspectes clau de les cooperatives i entitats de l’ESS. En aquesta sessió es treballaran estratègies de comunicació amb un enfocament creatiu. Es farà mentre s’observen exemples d’accions comunicatives d’èxit, que serviran d’inspiració per donar-li un tomb a la nostra estratègia, fer que estigui més alineada amb els nostres valors i desenvolupar al màxim la nostra imaginació.
A càrrec d’Alba Gómez Gabriel, de la cooperativa L’Apòstrof.
▪️Objectius:
Conèixer els elements essencials d’un pla de comunicació estratègic.
Aprendre a dissenyar accions de comunicació coherents amb els objectius generals d’un projecte o organització.
Identificar els públics clau i adaptar-hi els missatges i canals de comunicació.
Desenvolupar habilitats per planificar, calendaritzar i avaluar les accions comunicatives.
Millorar la capacitat d’argumentació, storytelling i difusió de continguts en entorns digitals i presencials.
Fomentar una comunicació més empàtica, creativa, participativa i transformadora.
▪️Continguts de la sessió:
Per què comuniquem? Una comunicació més participativa, creativa i horitzontal.
Amb qui comuniquem? Els públics són part activa.
Com comuniquem? El relat i les fases d’un Pla de comunicació participatiu.
Campanyes de comunicació participativa que ens inspiren.
Eines i recursos a la butxaca. El taller d’ADN i els Camins creatius.
Dimecres, 9 de juliol
de 15 a 17 h
Espai virtual
Gratuïta. Imprescindible inscripció a través d’aquest enllaç.