La setena i darrera sessió del cicle ‘Creem cooperatives, creem alternatives’ porta per títol ‘De la identitat a la marca: transmetre els valors dels projectes cooperatius‘ i anirà a càrrec de la cooperativa Bildi, especialitzada en disseny gràfic i comunicació visual. En la formació s’introduirà la dimensió comunicativa dels projectes cooperatius; es posarà èmfasi en els aspectes importants en l’àmbit de la creació de marca i s’aportaran eines i recomanacions per assolir un bon impacte del projecte cooperatiu en l’àmbit comunicatiu. El format serà de taller teòric-pràctic en el qual s’exposaran coneixements i exemples reals per treballar en grup.
Contingut de la sessió:
– De la denominació social a la marca
– Per què és important la marca pròpia?
– Procés de treball
– Quins trets defineixen el projecte
🗓️11 de febrer
🕜 de 15 a 17 h
📌 espai virtual
➡️Inscripció aquí
Sobre l’itinerari formatiu:
Coopsetània organitza l’itinerari formatiu gratuït ‘Creem cooperatives, creem alternatives’ a través del qual s’aborden diversos aspectes que cal conèixer en relació amb el procés de creació i funcionament d’una cooperativa, des de la idea inicial fins a la seva entrada en funcionament i gestió del dia a dia. El cicle s’organitza en set sessions teoricopràctiques. És recomanable seguir-les totes, encara que hi ha també l’opció d’inscriure’s puntualment a la sessió que més interessi.