Sessió pràctica per aprendre a redactar projectes de subvencions de manera eficient, efectiva i rigorosa amb el suport de la intel·ligència artificial, desenvolupant criteri propi i evitant errors comuns en l’ús d’aquestes eines. A càrrec de Gerard Farrés, de la cooperativa igualadina El Garbell.
L’aforament està limitat a 20 persones i les participants han de dur un portàtil o tauleta per treballar la part pràctica.
Objectius
● Comprendre el funcionament dels models de llenguatge natural (LLMs). Explicar què són (i què no) els models d’IA generativa com ChatGPT, i com funcionen conceptualment i pràctica.
● Explorar els riscos i les limitacions de l’ús de la IA generativa. Conèixer les implicacions ètiques, la versemblança vs. veracitat i el tractament de dades.
● Dominar l’ús de ChatGPT per a tasques relacionades amb la redacció de subvencions. Aprendre a generar respostes, informes i propostes amb prompts ben construïts adaptats al context de
subvencions públiques i privades.
● Utilitzar plantilles i metodologies per fer més eficient l’ús de la IA. Practicar amb plantilles de 4D i 7D per estructurar millor els encàrrecs a l’IA.
● Crear i gestionar projectes amb ChatGPT per organitzar informació rellevant.
● Aprendre a utilitzar la funcionalitat de projectes de ChatGPT per agrupar converses, fitxers i instruccions dins d’un espai de treball coherent.
● Introduir-se en la creació de GPTs personalitzats. Comprendre com es construeixen assistents d’IA adaptats a funcions concretes com ara elaborar propostes de subvenció amb estil propi i eficient.
Continguts
1. Introducció als models de llenguatge natural
2. Consideracions sobre l’ús de ChatGPT
3. Aplicacions pràctiques per a subvencions
4. Plantilles per millorar l’eficiència
5. Gestió avançada amb projectes a ChatGPT
6. Assistents i GPTs personalitzats
🗓️ Dimarts, 22 de juliol
🕘 de 15 a 18 h
📌 Servei d’Ocupació – Recinte La Fassina (Av. Catalunya, 22, 08720, Vilafranca del Penedès)
➡️ Gratuït. Cal inscripció en aquest enllaç