- Aquest esdeveniment ja ha passat.
Formació per a gestories i assessories: “Introducció a l’economia social i solidària i el seu finançament”
17 setembre @ 15:00 - 18:00
Navegació d'Esdeveniment

Itinerari formatiu gratuït adreçat a gestories i assessories que vulguin tenir la certificació per assessorar entitats i empreses d’economia social. A través de tres sessions impartides per la cooperativa Facto, es treballen aspectes fiscals, comptables, laborals, jurídics i de finançament, amb un enfocament teoricopràctic i orientat a la realitat de les gestories.
En aquesta primera sessió l’objectiu és oferir un marc general del cooperativisme i l’economia social i solidària, així com introduir eines i estratègies de finançament específiques.
Contingut de la sessió:
– Introducció als principis i valors de l’ESS
– Diferències entre les formes jurídiques clàssiques i les de l’ESS (cooperatives, associacions, fundacions, etc)
– Bones pràctiques d’acompanyament i assessorament dins el marc de l’ESS
– Estratègies i eines de finançament per a entitats de l’ESS: Capitalització inicial i aportacions socials, finançament bancari, subvencions i ajuts públics, finançament col·lectiu i plataformes de crowdfunding
– Altres recursos: micromecenatge, inversió d’impacte
🗓️ 17 de setembre
🕜 De 15 a 18 h.
📌 Espai virtual
🎫 Gratuïta
➡️ Inscripció gratuïta aquí