Carregant Esdeveniments

« Tots els Esdeveniments

  • Aquest esdeveniment ja ha passat.

Xerrada ‘Llegir per canviar-ho tot’

14 abril @ 18:00 - 19:30

La cooperativa Augura programa, coincidint amb la Quinzena de l’ESS, una xerrada divulgativa sobre els beneficis de l’hàbit lector com a motor de transformació personal i social. Llegir té unes implicacions que van molt més enllà de l’aprenentatge acadèmic o del gust per la literatura. A partir de l’experiència de la creació de Vida Lectora,  posen a l’abast, de manera dinàmica i clara, l’impacte que pot tenir la integració de la lectura en el nostre dia a dia. Adreçat a joves i adults a partir de 16 anys.

La xerrada serà un format de presentació amb vídeos que tindrà els següents objectius:
– Divulgar els beneficis de la lectura tant en l’àmbit personal (salut física i benestar emocional), com en el social (fer comunitat, reforç de la memòria col·lectiva, valors democràtics).
– Presentar diverses eines i continguts audiovisuals relacionats amb la lectura i la literatura.
– El llenguatge audiovisual com a porta d’entrada a la lectura.
– Despertar l’interès per la diversitat de lectures existents. La literatura no és l’única via per promoure l’hàbit lector.

🗓️ 14 d’abril
🕕 de 18 a 19:30h
📌 Flexic Studio (carrer Lepant, 20 baixos. Vilanova i la Geltrú)
🎫 Gratuït, amb inscripció enviant un correu a l’adreça ferran@augura.cat

Organitza: Augura, SCCL


Mostra els detalls

  • Data: 14 abril
  • Hora:
    18:00 - 19:30
  • Categoria d'Esdeveniment:

Recinte

  • Flexic Studio
  • carrer Lepant 20 Baixos
    Vilanova i la Geltrú, Barcelona 08800 Spain
    + Mapa de Google