Amb el propòsit de donar a conèixer i reforçar la referencialitat de Coopsetània com a dispositiu públic de foment del cooperativisme i l’Economia Social i Solidària (ESS) a les comarques de l’Alt Penedès, Anoia, Baix Penedès i Garraf, neix la campanya “T’acompanyem!”.
Aquesta nova iniciativa comunicativa de l’Ateneu Cooperatiu s’enceta aquest setembre i pretén anar més enllà d’una acció puntual. Així, el terme “acompanyar” esdevé un eix vertebrador, un concepte transversal que envolta totes i cadascuna de les facetes i dimensions de Coopsetània, un verb que conjuga en temps i nombre i que sintetitza la raó de ser de l’ateneu: acompanyar a promoure l’ESS entre els diferents públics i col·lectius, acompanyar a generar noves cooperatives i iniciatives, acompanyar en el creixement, en la formació, en l’enxarxament.
Gràficament, la campanya compta amb un fil conductor que pretén visualitzar aquesta presència contínua de l’Ateneu i de l’economia social i solidària: una mena d’aurèola formada per estrelles que contenen les inicials ESS en l’interior i que van envoltant les diverses il·lustracions que mostren persones en diferents moments del seu dia a dia. Una manera de posar, també, l’accent en la centralitat de les persones i visibilitzar aquesta presència i acompanyament permanent de l’ESS.
Al marge del terme “T’acompanyem!”, el qual s’incorpora en el discurs i registre de Coopsetània, la campanya té per objectiu ressaltar la tasca de l’Ateneu Cooperatiu a partir dels quatre serveis que ofereix a les persones i entitats del territori: divulgació, formació, acompanyament i enxarxament. Per obtenir el màxim abast, es treballa simultàniament el format digital i físic. A través dels perfils de Coopsetània a les diferents xarxes socials on és present, al llarg del mes de setembre i octubre s’aniran presentant tots i cadascun d’aquests serveis. Paral·lelament, s’ha elaborat un desplegable que sintetitza, recull i presenta els principals eixos de treball de l’Ateneu, a la vegada que explica què és l’ESS i presenta la Xarxa d’Ateneus Cooperatius (XAC).

0 Comments